17 Mac 2020, 12:00:00 PTG

Semuanya dalam keadaan terkawal di Tifia

Tifia telah mengambil setiap langkah yang diperlukan untuk memastikan perkhidmatan tanpa henti berjalan lancar dan berkualiti tinggi

Pelanggan yang dihormati,

Kami memaklumkan kepada anda bahawa syarikat kami telah mengambil setiap langkah yang diperlukan untuk memastikan perkhidmatan berjalan lancar dan berkualiti tinggi dalam keadaan yang terjadi saat ini.

Syarikat menerapkan nilai yang tinggi pada sumber manusia dan telah memastikan bahawa pandemik COVID-19 tidak akan menjejaskan prestasi sebarang perkhidmatan di Tifia. Semua tindakan pembersihan yang diperlukan telah dijalankan sebelum ini dan terus dijalankan hari ini supaya pekerja kami dapat bekerja dengan selamat.

Di samping itu, kakitangan kami adalah pasukan yang terlatih serta sentiasa memberi tumpuan Bagi menyediakan perkhidmatan kelas tinggi untuk anda dan mereka terus mengikuti setiap langkah keselamatan 24 jam sehari.

Tifia melakukan pelbagai usaha untuk memastikan perkara yang paling penting iaitu - kesihatan kakitangan.

Dengan situasi semasa, kami menyarankan supaya setiap pelanggan dan rakaniaga kami berhati-hati dan mengambil langkah berjaga-jaga yang perlu terhadap COVID-19 untuk melindungi diri anda dan keluarga.

Terima kasih kerana memilih Tifia!
Kekal sihat dan kaya!

Sekian,
Pasukan Tifia

Mulakan dagangan dengan Broker yang boleh dipercayai

Pendaftaran